25,99
Op voorraad
SKU
9789047007678
- Gratis binnen 14 dagen te retourneren
- Veilige en makkelijke betaalopties
- Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
- Makkelijk bestellen zonder account
Productomschrijving
Gevestigde bedrijven lopen groot gevaar. Met name de bedrijven die een uitgekristalliseerd proces of een specialistisch product hebben, kunnen zomaar ingehaald worden door een nieuwkomer op de markt, die met goedkope technologie of een ander proces dezelfde of zelfs hogere kwaliteit biedt. Dit is het proces van Big Bang Disruption. De bekendste voorbeelden zijn Booking.com, dat reisbureaus overbodig maakte (en nu zelf lijkt te worden ingehaald door Airbnb), en Amazon, dat de traditionele boekhandel en uitgeverij ondermijnt. Een gevestigd bedrijf is echter niet automatisch gedoemd bij de komst van een nieuwe speler in de markt. In dit boek geven de auteurs twaalf strategieën om een aanval van een nieuwkomer te pareren of voor te zijn. In de traditie van Michael Porter en Clayton Christensen beschrijft dit boek het nieuwe paradigma voor bedrijfsstrategie en is daarmee een must voor ondernemers, marketeers en bedrijfseconomen.
Meer informatie
Auteur(s) | Larry Downes, Paul Nunes |
ISBN | 9789047007678 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Aantal pagina's | 300 |
Datum van verschijning | 20141014 |
Breedte | 149 mm |
Hoogte | 231 mm |
Dikte | 22 mm |
Bestanden bij dit product