Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

2014

Martine Ferment

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 9,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Stichting KIRC doet onderzoek naar duurzaam, succesvol klantcontact in Nederland. De klantinteractiesector is doorlopend in ontwikkeling. Om de professionalisering te stimuleren is behoefte aan kengetallen, waarmee ontwikkelingen kunnen worden gevolgd en bedrijfsvoering kan worden vergeleken met anderen. Het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek 2014 gaat over de stand van zaken van klantinteractie in Nederland in 2014. Een schat aan managementinformatie en analyses Het resultaat van dit onderzoek bevat een uitgebreide hoeveelheid informatie over de stand van zaken rondom klantenservice, klantinteractie en contact centers in Nederland. Hiermee kunt u: kenmerken van Nederlandse contact center industrie bestuderen. Uitwisseling van best practices tussen contact center professionals faciliteren. De meest recente trends in de contact center sector volgen en gebruiken. Zo brengen we als branche gezamenlijk die duurzame, succesvolle klantcontacten een stapje dichterbij.

Productkenmerken

ISBN 9789491390074
Auteur Martine Ferment
Uitgever Klant Interactie Research Centrum, Stich
Datum uitgave 20140501
Lengte (in mm) 210
Breedte (in mm) 150
Dikte (in mm) 7
Aantal pagina's 44

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: 2014

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden