Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Aan tevreden klanten heb je niets

André Troost, André Troost

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 20,00
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hun klanten weer emotioneel te raken. Als dat lukt, ontstaat er geheid klantenbinding en terugkomgedrag. En rollen er (weer) euro's in de kassa.
Wees dus vanaf vandaag ontevreden met alleen een tevreden klant. Probeer 'te raken'. Doe iets! Anders dan je gewend bent. André Troost onthult in dit boek hoe je dat het beste kunt aanpakken. Met een lach en een traan vertelt hij de ene na de andere waargebeurde anekdote. Deze meester in het mystery shoppen ken je misschien nog van zijn eerste boekje 'De Klant is GEEN Koning'. Dan weet je dat deze klantengek de medewerkers van Nederland een warm hart toedraagt. Gebruik Andrés gratis tips uit het boek. Het liefst vandaag nog!

Productkenmerken

ISBN 9789490085643
Auteur André Troost, André Troost
Uitgever Het Boekenschap
Datum uitgave 20150316
Lengte (in mm) 215
Breedte (in mm) 136
Dikte (in mm) 11
Aantal pagina's 128

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Aan tevreden klanten heb je niets

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden