Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Als disney de baas was in uw ziekenhuis

Fred Lee

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 24,50
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest. Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben. Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf Groep Tevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid. Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala klinieken Een heerlijk boek waarin het echt gaat om de patiënt. Iedereen die in de zorg werkt, zal genieten van de herkenbare voorbeelden en anekdotes. Fred Lee weet op boeiende wijze verband te leggen tussen compassie voor de patiënt, excellente organisaties en het verkrijgen van loyale patiënten. Tjitske Binkhorst, manager Patiënt-op-1, Kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg CBO Het zoveelste boek over patiëntvriendelijkheid? Het zoveelste boek over respectvolle bejegening? Integendeel! Fred Lee biedt concrete, vernieuwende en inspirerende handvatten om hoffelijkheid in elke vezel van een ziekenhuis te verankeren. Een must als je goede zorgverlening een warm hart toedraagt. Klaas Soesbeek, senior adviseur kwaliteit, Groene Hart Ziekenhuis

Productkenmerken

ISBN 9789035230538
Auteur Fred Lee
Uitgever Sdu Uitgevers
Datum uitgave 20090325
Lengte (in mm) 226
Breedte (in mm) 151
Dikte (in mm) 15
Aantal pagina's 223

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Als disney de baas was in uw ziekenhuis

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden