Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Als jij de klant was ...

Nicolette Wuring

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 14,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiële vragen die je jezelf als manager moet stellen.

'Als jij de klant was ...' ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen en duurzame sleutel tot groei. Het boek stimuleert organisaties hun klanten echt serieus te nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf eerlijke aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft als mens?

'Als jij de klant was ...' geeft managers het gereedschap om voor dit vertrouwen en die betrokkenheid te zorgen.

Productkenmerken

ISBN 9789058717221
Auteur Nicolette Wuring
Uitgever Uitgeverij Thema
Datum uitgave 20090701
Lengte (in mm) 210
Breedte (in mm) 140
Dikte (in mm) 10
Aantal pagina's 144

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Als jij de klant was ...

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden