Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Copy & Concept

Bert Tobokholt, Barry de Waal, Martin Westbeek

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 51,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie; - met cases van topbureaus; - Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld. In de zesde editie is er extra aandacht voor socialmediastrategieën, creatieve technieken en online tips en trends. Copy & Concept bevat nu ook een generiek hoofdstuk over schrijven en een nieuw afsluitend hoofdstuk "Pay-off". Copy & Concept mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Communication & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.

Productkenmerken

ISBN 9789001886455
Auteur Bert Tobokholt, Barry de Waal, Martin Westbeek
Uitgever Noordhoff Uitgevers B.V.
Datum uitgave 20180423
Lengte (in mm) 303
Breedte (in mm) 220
Dikte (in mm) 17

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Copy & Concept

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden