Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

CRM in de praktijk

Sjors van Leeuwen, Sjors van Leeuwen

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 31,50
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Sinds de eerste editie in 2003 verscheen, is het boek dan ook niet meer weg te denken uit de managementpraktijk en het onderwijs.

Deze derde herziene editie is volledig geactualiseerd en staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:
* crm en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;
* klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;
* customer experience, customer journey en big data;
* ontwikkelingen die kansen bieden om de klantgerichtheid van organisaties te versterken.

'CRM in de praktijk is een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp crm.' - W. Wurtz, Platform voor Klantgericht ondernemen

Productkenmerken

ISBN 9789462200982
Auteur Sjors van Leeuwen, Sjors van Leeuwen
Uitgever Academic service
Datum uitgave 20150225
Lengte (in mm) 231
Breedte (in mm) 152
Dikte (in mm) 18
Aantal pagina's 312

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: CRM in de praktijk

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden