Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Cross channel excellence

Mike Hoogveld

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 33,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Genomineerd voor de PIM marketing literatuurprijs!

Cross Channel Excellence
Handboek voor geïntegreerd omnichannel management
voor maximale klantwaarde in marketing, sales en service
Leidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen weigeren om samen te werken. Terwijl de markt razendsnel verandert. Door de voortschrijdende digitalisering groeit het aantal communicatie- en distributiekanalen steeds verder. En de klanten en prospects gebruiken steeds meer van die kanalen dwars door elkaar heen in hun oriëntatie, koop en gebruiksprocessen. Bovendien treden er onverwachte concurrenten toe die het 'kanalenspel' beter beheersen.
De enige oplossing is het implementeren van een geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar afgestemd zijn. En dit vormt in de meeste organisaties een enorme uitdaging.
'Cross channel excellence' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk.
Een 'must read' boek voor iedere directeur en leidinggevende in marketing, sales en service die een doorbraak wil realiseren naar maximale ROI.

Over de auteur:
Mike Hoogveld is associate partner bij Holland Consulting Group en ruim 15 jaar actief op het snijvlak van marketing, sales en service. Als beëdigd register marketeer is hij een veel gevraagd adviseur, met als specialisme het begeleiden van ondernemingen in hun transitie naar de omnichannel organisatie. Ook is hij gastdocent op diverse universiteiten en business schools en behoort hij in Nederland tot de meest geboekte sprekers over marketing en sales. Als promovendus doet Hoogveld daarnaast wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management. Tevens is hij lid van de NIMA examencommissie 'Customer Insight'.

Productkenmerken

ISBN 9789491560026
Auteur Mike Hoogveld
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Datum uitgave 20121001
Lengte (in mm) 244
Breedte (in mm) 154
Dikte (in mm) 19

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Cross channel excellence

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden