Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

De pr-factor

Carla de Barros Barbosa, Christine van der Linden

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 23,99
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

De PR-factor Hoe kun je als marketeer of PR-professional informatie zo nieuwswaardig maken dat media de productinformatie of het merkverhaal opnemen in hun krant, tv-programma of blog? Juist nu het medialandschap met grote snelheid verandert en digitaliseert? Door de PR-factor als kompas te nemen op jouw tocht door medialand. Aan de hand van twaalf cases, meer dan veertig tips, 10 modellen en de gedeelde ervaringen van tien journalisten en bloggers, leer je hoe je jouw boodschap zo relevant mogelijk maakt voor media en consument en daarmee je PR-resultaat verhoogt. En hoe je dat resultaat inzichtelijk maakt. Marketing-PR-specialisten Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa putten daarbij uit hun ervaringen in sectoren als entertainment, toerisme, lifestyle, food en zakelijke dienstverlening. Als oprichters van Marketing PR-bureau Linden & Barbosa zijn zij betrokken geweest bij uiteenlopende communicatievraagstukken. Voorbeelden zijn 'de rebranding van TNT Post naar PostNL', 'de herpositionering van het eiland Aruba', 'het 170-jarig bestaan van C&A', 'het 35-jarig bestaan van Sesamstraat' en 'de invoering van de Nederlandse Mars-repen met UTZ CERTIFIED-logo (gemaakt van duurzaam geproduceerde cacao)'. Ze adviseerden ook over vele internationale productintroducties, zoals de lancering van de game consoles PlayStation4 en PlayStation Vita, de opening van Europa's grootste online schoenenwinkel Sarenza en de introductie van het Engelse theemerk Clipper in Nederland. Carla de Barros Barbosa (38) en Christine van der Linden (43) runnen nu 12 jaar het succesvolle Marketing PR-bureau Linden & Barbosa.

Productkenmerken

ISBN 9789491560538
Auteur Carla de Barros Barbosa, Christine van der Linden
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Datum uitgave 20131112
Lengte (in mm) 181
Breedte (in mm) 180
Dikte (in mm) 5

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: De pr-factor

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden