Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Feedback geven en ontvangen

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 17,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Op een goede manier feedback geven is een van de lastigste aspecten in de communicatie. De een durft het niet en houdt liever zijn mond, de ander flapt er van alles uit zonder überhaupt na te denken. Geen van deze twee manieren functioneert natuurlijk. En dat is jammer want alleen door commentaar te krijgen, kun je iets veranderen aan je gedrag. Open communicatie is essentieel Vooral in de zorg, waar veel medewerkers in teams werken en dus erg afhankelijk zijn van elkaar, is open communicatie essentieel voor (top)prestaties. Dit boek gaat over commentaar geven en krijgen en over de angst en de emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Je leert hoe je commentaar kunt geven zonder anderen te kwetsen of af te kraken. Of het nu om collega’s, cliënten of je leidinggevende gaat, met 'Feedback geven en ontvangen' verbeter je je eigen communicatie en die van de mensen om je heen.

Productkenmerken

ISBN 9789058716729
Uitgever Uitgeverij Thema
Datum uitgave 20090909
Lengte (in mm) 210
Breedte (in mm) 140
Dikte (in mm) 9
Aantal pagina's 118

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Feedback geven en ontvangen

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden