Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Handboek online marketing 4.0

Patrick Petersen, Patrick Petersen

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 41,50
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Handboek Online Marketing Praktische lessen om een expert te worden 4 Online marketeer, docent, bestsellerauteur, ondernemer, columnist en spreker Patrick Petersen studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en uitgesproken visie hoe online marketing succesvol in te zetten. Petersen is op Twitter bekend als @Onlinemarketeer. De gedreven internetondernemer - zie onder andere Educator.nl, AtMost.nl en AtMost.TV - (heeft ge)werkt voor organisaties zoals T-Mobile, DELTA, EY, Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, de Roterogroep en Rijkswaterstaat. Het praktische Handboek Online Marketing 4.0 (HOM4) is een management- en studieboek dat vooruitstrevende theorie en marketingmodellen mixt met harde quickwins. Het uitgebreide boek staat vol cijfers, strategische modellen, wetenschappelijke onderzoeken, tips, cases en exclusieve interviews met experts als Henk de Hooge, Stephan Fellinger, Jan Dijkgraaf, Richard Lamb, Hans Molenaar en Egbert Jan van Bel. In het HOM4 wordt er onder andere aandacht besteed aan moderne strategische marketingmodellen, het scoren met de juiste online marketingmix, usability en optimalisatie, contentstrategie, webvertising, e-mailmarketing, mobile marketing plus social media en engagementmarketing. De hoofdstukken over zoekmachinemarketing helpen je een aantoonbaar betere ranking te geven. De praktische marketingmodellen worden omgezet tot een strategisch online marketingplan. Het HOM4 leunt zwaar op de actuele maar vooral ook de toekomstige praktijk. De duizenden digitale aanvullingen - zoals interviews, cases, infographics, presentaties en video's - benadrukken de toon van het boek: leer de wereld van online marketing 4.0 kennen, leer van de experts!

Productkenmerken

ISBN 9789491560705
Auteur Patrick Petersen, Patrick Petersen
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Datum uitgave 20140830
Lengte (in mm) 240
Breedte (in mm) 156
Dikte (in mm) 28
Aantal pagina's 512

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Handboek online marketing 4.0

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden