Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Het membership-model

Robbie Kellman Baxter

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 27,99
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Netflix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-prijs. De klant is koning: het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offline toepasbaar? Kellman Baxter meent van wel, en toont dat aan met cases van Starbucks, t-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele anderen. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Kellman Baxter zien wat het de vipeconomie inhoudt, hoe je dit bedrijfsmodel in jouw bedrijfstak kunt opzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn. Aan de orde komen onder meer: • Gebruik ‘gratis’ als tactiek, niet als strategie • Klanten moeten ook met elkaar een band hebben, niet alleen met jou • Zorg dat je een paar ‘superusers’ hebt • Blijf altijd zoeken naar manieren om nieuwe diensten te leveren

Productkenmerken

ISBN 9789047008972
Auteur Robbie Kellman Baxter
Uitgever Business Contact
Datum uitgave 20151015
Lengte (in mm) 231
Breedte (in mm) 149
Dikte (in mm) 25
Aantal pagina's 272

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Het membership-model

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden