Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Het no-nonsenseboek over merken bouwen

Suzanne van Gompel

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 24,99
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Hoe bouwt u een sterk merk? Er zijn honderden boeken over. De meeste gaan slechts over een deelonderwerp, zoals strategie, design of dienstverlening. Of zijn geschreven door en voor specialisten. Waardoor ze vaak theoretisch en abstract zijn, en veel jargon bevatten. Suzanne van Gompel bewijst dat het ook anders kan. Merken bouwen is geen raketwetenschap. Het is uiteindelijk vooral een kwestie van de juiste vragen stellen, van keuzes maken en daar consequent naar blijven handelen.

Dit boek maakt merken bouwen voor iedereen toegankelijk. Of je nu een marketingachtergrond hebt of niet. Of je nu een groot of een klein bedrijf bent - of ervoor werkt. Of je nu een nieuw merk wilt maken of een bestaand merk wilt versterken. Het vertelt alleen wat je hoeft te weten, niet meer en niet minder. In begrijpelijke taal en geïllustreerd met concrete praktijkvoorbeelden. Het helpt je om je merk opmerkelijk(er) en memorabel(er) te maken. Zodat er meer klanten aan je denken en voor je kiezen als ze voor de keuze staan tussen jouw merk ... of een ander.

Suzanne van Gompel is eigenaar van adviesbureau STAND OUT FROM THE CROWD (Amsterdam en Mumbai). Na haar studie Sociale & Organisatiepsychologie aan de Universiteit Utrecht werkte ze jaren als merkstrateeg voor verschillende marketingadviesbureaus, reclamebureaus en bedrijven. Voor grote en kleine merken in uiteenlopende markten. Van multinationals tot MKB, van fashion tot fondsenwerving en van bierbrouwers tot bankiers.

Productkenmerken

ISBN 9789089651853
Auteur Suzanne van Gompel
Uitgever Van Duuren Management
Datum uitgave 20131031
Lengte (in mm) 233
Breedte (in mm) 154
Dikte (in mm) 12
Aantal pagina's 150

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Het no-nonsenseboek over merken bouwen

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden