Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Daniëlle de Jonge

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Hardback
 19,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing! In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie! Daniëlle de Jonge is verkooptrainer en -coach, ondernemer en veelgevraagd spreker op het gebied van acquisitie, sales en klantgerichtheid. Zij schreef eerder het boek Verleid de klant. Artikelen van haar hand zijn te vinden via haar blog, diverse zakelijke websites en offline (vak)media. Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten. Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker Echt klantencontact wordt steeds schaarser - en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt. Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

Productkenmerken

ISBN 9789089652775
Auteur Daniëlle de Jonge
Uitgever Van Duuren Management
Datum uitgave 20150527
Lengte (in mm) 217
Breedte (in mm) 148
Dikte (in mm) 16
Aantal pagina's 160

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Human2Human: de nieuwe klantrelatie

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden