Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

ISO/IEC 20000

Jan van Bon, Jan van Bon

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 52,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.

CONTAINS THE TEXT FOR THE FULL ISO/IEC STANDARD
This groundbreaking new title looks at the ISO/IEC 20000 Standard: the scope and the its basis on the concept of a quality management system. By explain the basic processes and functions within IT Service Management it describes for the reader some of the common concepts and definitions that are understood across the globe. It builds on this by describing the basic building blocks of the standard that can be applied to ANY service management framework: whether it is ITIL or any other. ISO/IEC 20000 An Introduction describes Service Management standards that must be attained for corporate accreditation

Languages available: English, German, Spanish,, Dutch, Japanese

Productkenmerken

ISBN 9789087530815
Auteur Jan van Bon, Jan van Bon
Uitgever Van Haren Publishing
Datum uitgave 20080418
Lengte (in mm) 240
Breedte (in mm) 170
Dikte (in mm) 14
Aantal pagina's 226

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: ISO/IEC 20000

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden