Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Jaarboek 2014 - 2015

Danny Oosterveer, Bram Koster

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 24,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen die zich begeeft (of wil begeven) op het vlak van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. De editie 2014/2015 is door de redactie van Marketingfacts in samenwerking met meer dan 30 specialisten volledig geactualiseerd. De de volgende onderwerpen komen in dit Jaarboek aan bod: E-business, Advertising, Affiliate, E-mail, Search, PR & Branding, Social media, Mobile, Video, E-commerce, Usability & design, Customer service en Analytics.

Productkenmerken

ISBN 9789078972099
Auteur Danny Oosterveer, Bram Koster
Uitgever Marketingfacts B.V.
Datum uitgave 20140601
Lengte (in mm) 212
Breedte (in mm) 151
Dikte (in mm) 22
Aantal pagina's 314

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Jaarboek 2014 - 2015

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden