Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Kijk op klantgerichtheid

Ed Peelen, Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf, Adriaan Wagenaar

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 17,50
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

KIJK OP KLANTGERICHTHEID Auteurs: Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf en Adriaan Wagenaar Het onderwerp klantgerichtheid wordt vaak op eenzijdige wijze belicht. Het lijkt erop dat klanten het laatste woord hebben. Om het begrip klantgerichtheid vanuit een meer gebalanceerde strategische en organisatorische context te benaderen, zijn directeuren en bestuurders geïnterviewd over hun kijk op klantgerichtheid. In een strategische diepgaande dialoog construeren de auteurs, aan de hand van beelden en metaforen, met directeuren en bestuurders van Graydon, Meeùs, PwC, Randstad, het Rijnstate Ziekenhuis, Robeco, Smit Internationale, UWV en emiritus hoogleraar Jan Bunt hun beeld van klantgerichtheid. Zo wordt ontdekt wat zij onder klantgerichtheid verstaan, hoe zij de klant temidden van andere stakeholders zien en welke uitdagingen en problemen zij tegenkomen bij het organiseren van klantgerichtheid. De auteurs komen tot concrete aanbevelingen voor het verbeteren van de klantgerichtheid door het starten van de dialoog gericht op het ontdekken van de diepere betekenis van klantgerichtheid voor medewerker, organisatie, klant en maatschappij. En door het nemen van praktische maatregelen om de klantgerichtheid te vergroten! Inhoudsopgave 1. Inleiding 2. Negen persoonlijke interpretaties van klantgerichtheid 3. Klantgerichtheid: analyse van de interviews 4. Uitkomsten uit het groepsgesprek 5. Reflectie van de onderzoekers 6. Klantgericht sturen 7. Zin en uitwerking geven aan klantgerichtheid Rubriek: Marketing Trefwoorden: Klanten, Klanten winnen, Klantgerichtheid, Klanttevredenheid

Productkenmerken

ISBN 9789076051307
Auteur Ed Peelen, Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf, Adriaan Wagenaar
Uitgever Beerens Business Press B.V.
Datum uitgave 20111025
Lengte (in mm) 211
Breedte (in mm) 149
Dikte (in mm) 11
Aantal pagina's 196

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Kijk op klantgerichtheid

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden