Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Klanthelden in de 9 + organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Hardback
 29,99
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg. Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in: * methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren; * cases, achtergronden en resultaten van class leaders; * de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden; * nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren. In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren! 'This great new book extends the ideas in The Experience Economy by giving clear directions on how companies worldwide can differentiate and compete on smart, continuous, and large-scale implementations of memorable and especially emotional experiences.' B. Joseph Pine II, co-author of The Experience Economy, Authenticity and Infinite Possibility 'Het succes van Coolblue is het gevolg van een Kaizen-achtige mix van obsessieve gedrevenheid tot verbetering, maximale empowerment van de medewerkers en totale betrokkenheid van het management. Een emotie oproepen, de klik maken. Met klanten, collega's, relaties. Onze filosofie is geheel in lijn met de boodschappen in dit boek, een must-read voor elke klantgerichte manager.' Pieter Zwart, Entrepreneur en CEO Coolblue Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn directeur respectievelijk partner bij Altuïtion, een Customer Experience Consultancy die onder andere ruim 160 Customer Journeys heeft uitgevoerd met organisaties in diverse branches. Eerder verscheen van hun hand de bestseller De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare.

Productkenmerken

ISBN 9789089652256
Auteur Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
Uitgever Van Duuren Management
Datum uitgave 20140522
Lengte (in mm) 240
Breedte (in mm) 159
Dikte (in mm) 20
Aantal pagina's 200

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Klanthelden in de 9 + organisatie

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden