Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Marketing

Philip De Cleen

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 34,99
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Hoe zorg je voor tevreden klanten?
Hoe bind je klanten aan jouw merk?
Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces?

Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal.

Dit boek stelt een nieuw marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dat veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines – content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.

Marketing. Go with the flow is hét basisboek voor studenten en iedereen in de b2b-, b2c- en non-profitsector met interesse in moderne marketing.

Ontdek de digitale extra's op www.ecampuslearn.com:

  • Gratis toegang tot het e-boek
  • Meerkeuzevragen om kennis van de stof te testen

Productkenmerken

ISBN 9789401441070
Auteur Philip De Cleen
Uitgever Lannoo Campus
Datum uitgave 20180508
Lengte (in mm) 243
Breedte (in mm) 174
Dikte (in mm) 23
Aantal pagina's 200

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Marketing

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden