Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Marketing voor ondernemers

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 17,90
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Over het boek: Ondernemers houden zich met marketing bezig op een manier die afwijkt van traditionele 'mainstream' marketing. Via een permanente aansturing van hun middelen ontstaan bij hen de doelen geleidelijk aan en worden ze continu aangepast. Bovendien worden marketingmiddelen op een creatieve manier ingezet. Dit boek moet dan ook niet alleen starters inspireren, maar ook bestaande bedrijven die nieuwe groeipaden willen bewandelen. Extra informatie met betrekking tot dit boek "Marketing voor ondernemers" (voorbeelden, een blog, enz.) kan worden gevonden op www.logicalmanagement.be. Over de auteur(s): Marc Logman is doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen. Hij is de oprichter van Logical Management, een bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen van stappenplans voor allerhande marketing- en management problemen op maat van de opdrachtgever (van een bedrijfspecifiek marketingplan tot bedrijfsspecifieke checklists voor partnerships, het genereren van ideeën, business development, enz.). Hij schreef heel wat internationale artikels en won in 2008 een Internationale Award van SAVE International voor beste paper van het jaar. Hij is ook parttime programmadirecteur/adviseur bij Instima en gastprofessor aan business schools en universiteiten (zoals de Antwerp Management School). Van de auteur verscheen ook al eerder het boek 'Marketingplan. Een stapsgewijs model met checklists, tools en tips' dat eerder gericht is op marketeers die actief zijn in reeds uitgebouwde markten. In dit opzicht is het complementair aan dit boek.

Productkenmerken

ISBN 9789044128130
Uitgever Maklu, Uitgever
Datum uitgave 20111031
Lengte (in mm) 211
Breedte (in mm) 140
Dikte (in mm) 9
Aantal pagina's 75

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Marketing voor ondernemers

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden