Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Marketingstrategie in ontwikkeling

Anton Klop

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 28,50
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig jaar geleden. Deze modellen bewijzen nog steeds hun kracht, maar verdienen wel aanpassing en aanvulling. In Marketingstrategie in ontwikkeling worden zowel klassieke als nieuwe modellen beschreven: van de portfolioanalyse, via uitgebreide confrontatieanalyse naar de internetscorecard. Daarbij wordt stap voor stap gewerkt aan een nieuwe waardestrategie, op basis waarvan een managementbeslissing of commercieel beleid gemaakt kan worden. Er is extra aandacht voor de samenhang tussen de modellen en hoe deze worden toegepast in de praktijk van het midden- en kleinbedrijf. Op de bijbehorende website staan voor hen een zelftoets en casus met opdrachten. Voor docenten zijn richtantwoorden, toetsvragen en PowerPointpresentaties beschikbaar.

Productkenmerken

ISBN 9789046904206
Auteur Anton Klop
Uitgever Coutinho
Datum uitgave 20140815
Lengte (in mm) 240
Breedte (in mm) 170
Dikte (in mm) 15

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Marketingstrategie in ontwikkeling

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden