Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

In verband met het advies van het RIVM is onze klantenservice op dit moment via de telefoon minder goed bereikbaar. Wij willen u vragen zoveel mogelijk contact op te nemen via: klantenservice@nrcwebwinkel.nl

088 - 572 02 02 (optie 3)

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

In verband met het advies van het RIVM is onze klantenservice op dit moment via de telefoon minder goed bereikbaar. Wij willen u vragen zoveel mogelijk contact op te nemen via: klantenservice@nrcwebwinkel.nl

088 - 572 02 02 (optie 1) 

Multichannel management in Nederland

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Hardback
 20,00
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

In deze uitgave staan innovaties in multichannel management in Nederland centraal. De auteurs hebben zich laten inspireren door de resultaten van de maandelijkse Strategic Decisions Monitor, de Klantcontact Dagen Innovatie Award en enkele van de ruim 30 awards die jaarlijks in Nederland worden toegekend op het terrein van klantinteractie management.

Productkenmerken

ISBN 9789491390067
Uitgever St. Klantinteractie Research Centrum
Datum uitgave 20130415
Lengte (in mm) 211
Breedte (in mm) 150
Dikte (in mm) 8
Aantal pagina's 66

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Multichannel management in Nederland

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden