Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Positioneren

Rik Riezebos, Jaap van der Grinten

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 31,50
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren; de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen; praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Bijbehorende website Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools. Doelgroep Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.

Productkenmerken

ISBN 9789024415540
Auteur Rik Riezebos, Jaap van der Grinten
Uitgever Boom
Datum uitgave 20180525
Lengte (in mm) 221
Breedte (in mm) 150
Dikte (in mm) 15
Aantal pagina's 248

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Positioneren

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden