Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Power brands

Marc Oosterhout, Mirte Stut

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Hardback
 22,95
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. De nieuwe norm in marketing. Massclusivity is hun grote kracht. Ze bieden exclusiviteit aan iedereen. In dit boek legt Marc Oosterhout op een aantrekkelijk vernieuwende manier uit hoe massclusivity deze merken groot maakt. Aan de hand van veel herkenbare voorbeelden presenteert de auteur de zeven onwrikbare principes van dit nieuwe merkdenken.

Bas Haring, Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Victor Lamme en anderen gaven hun kritische wetenschappelijke commentaar. Het leverde een praktisch en vakinhoudelijk overtuigend boek op. Een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden. Of zoals Monique Opdam, voormalig communicatiedirecteur van de Postbank het zei: In het boek Power Brands schrijft Marc Oosterhout als de Nigella Lawson van het merkdenken. Een aantrekkelijke schrijfstijl levert een toegankelijk boek vol inspiratie en merkrecepten. Je krijgt gelijk zin om met dit merk-doe-boek aan de slag te gaan.

Productkenmerken

ISBN 9789088030345
Auteur Marc Oosterhout, Mirte Stut
Uitgever Schuyt Nederland
Datum uitgave 20130301
Lengte (in mm) 221
Breedte (in mm) 161
Dikte (in mm) 24
Aantal pagina's 240

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Power brands

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden