Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

Robert Kok, Hugo Gruijters

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 39,75
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen. Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring. Hugo Gruijters is docent Sportbusiness aan Fontys Economische Hogeschool Tilburg, opleiding SPECO Sportcommunicatie. Hij verzorgt binnen deze opleiding onder andere cursussen op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring en sportevenementen. Daarnaast is hij adviseur marketing & communicatie bij betaaldvoetbalorganisatie FC Eindhoven en teammanager en technisch commissielid bij hockeyvereniging DVS.

Productkenmerken

ISBN 9789054724070
Auteur Robert Kok, Hugo Gruijters
Uitgever Arko Sports Media BV
Datum uitgave 20180515
Lengte (in mm) 231
Breedte (in mm) 171
Dikte (in mm) 26

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden