24,99
Op voorraad
SKU
9789047008149
- Gratis verzending vanaf €50,-
- Veilige en makkelijke betaalopties
- Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
- Makkelijk bestellen ook zonder account
Productomschrijving
In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten.
Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven.
Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.
Meer informatie
Auteur(s) | Clayton M. Christensen |
ISBN | 9789047008149 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Aantal pagina's | 320 |
Publicatie datum | 20150216 |
Breedte | 135 mm |
Hoogte | 210 mm |
Dikte | 26 mm |
Bestanden bij dit product