Inleiding strategische marketing

Martin Hummelink, Boudewijn Raessens
29,95
Op voorraad
SKU
9789089538840
Bindwijze: Paperback / softback
Levertijd 1-2 werkdagen Verzendkosten € 2,95
  • Gratis binnen 14 dagen te retourneren
  • Veilige en makkelijke betaalopties
  • Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
  • Makkelijk bestellen zonder account
Afbeelding vergroten
Productomschrijving
Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken. Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video's en powerpointpresentaties. Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het 'eindproduct' een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.
Meer informatie
Auteur(s)Martin Hummelink, Boudewijn Raessens
ISBN9789089538840
BindwijzePaperback / softback
Aantal pagina's164
Datum van verschijning20160415
Breedte150 mm
Hoogte220 mm
Dikte10 mm
Bestanden bij dit product
Inkijkexemplaar.pdf (890.09 kB)
Back to top