Loop.a life Kimono dames

Normale prijs 159,00 Vanaf 139,00
Op voorraad
SKU
NRCL22096PLU

Geïnspireerd op de Japanse traditionele klederdracht is dit halflange, gebreide, duurzame kimono vest van Loop.a life een waar fashion statement. De Soft Kimono cardigan is gemaakt met 15% virgin alpaca wol en heeft een zachte en comfortabele feel. Het vest is wijdvallend, heeft wijde mouwen en een ceintuur in de taille.

Lees meer
Levertijd 1-3 werkdagen Gratis thuisbezorgd
  • Gratis binnen 14 dagen te retourneren
  • Veilige en makkelijke betaalopties
  • Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
  • Makkelijk bestellen ook zonder account
Afbeelding vergroten
Productomschrijving
  • 100% circulair, 0% chemicaliën 
  • Tijdloos elegant, Dutch Design
  • Circulaire mix van gerecycled wol, kasjmier & alpaca

Geïnspireerd op de Japanse traditionele klederdracht is dit halflange, gebreide, duurzame kimono vest een waar fashion statement. De Soft Kimono cardigan is gemaakt met 15% virgin alpaca wol en heeft een zachte en comfortabele feel. Het vest is wijdvallend, heeft wijde mouwen en een ceintuur in de taille. Styling tip! Combineer met een loose-fit broek voor een trendy look.

Wasvoorschriften
De kimono is wasbaar op een fijn wasprogramma met een lage temperatuur van maximaal 30 graden. Gebruik geen bleekmiddel en ook niet de droogtrommel. Op deze manier geniet je nog langer van deze duurzame trui.

Over het merk

Loop.a life maakt goed ontworpen, kwalitatieve en tijdloze items die zowel comfortabel, stoer als stijlvol zijn. Het merk is onderdeel van het moederbedrijf Brightloops, dat zich richt op het zo lokaal mogelijk ontwikkelen en produceren van circulaire garens en textiele eindproducten (kleding, accessoires en interieur-textiel).

‘Het is onze missie om de kleding- en textielindustrie circulair en écht duurzaam te veranderen om bij te dragen aan een schone en groene planeet. Wij geloven in het verwerken van meer lokale reststromen, dichterbij produceren en de potentie van onze lokale maakindustrie. Via Loop.a life staan we in direct contact met de consument. Zo bereiken we meer mensen, verwerken we meer lokale reststromen en creëren we meer impact’.

Maattabel

De kimono valt normaal.

Back to top