29,95
Op voorraad
SKU
9789491390104
- Gratis binnen 14 dagen te retourneren
- Veilige en makkelijke betaalopties
- Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
- Makkelijk bestellen ook zonder account
Productomschrijving
Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio's. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Tevens komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.
Meer informatie
Auteur(s) | Martine Ferment, Ivo Heijtel |
ISBN | 9789491390104 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Aantal pagina's | 90 |
Publicatie datum | 20161213 |
Breedte | 151 mm |
Hoogte | 211 mm |
Dikte | 12 mm |
Bestanden bij dit product