- Gratis binnen 14 dagen te retourneren
- Veilige en makkelijke betaalopties
- Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
- Makkelijk bestellen zonder account
EEN STERK MERK
... weet precies waarom het zo sterk is en slaagt erin om mensen echt te raken
... motiveert bewust anderen om zijn merkverhaal enthousiast verder te vertellen
... integreert zijn merkidentiteit in zijn dagelijkse werking door te weten en te doen wat het zegt
Ook zonder hoge reclamebudgetten kun je je mond-tot-mondreclame zelf in handen nemen. Op basis van herkenbare voorbeelden van kleine, sterke merken toont VerMERKvuldig! hoe eigenaar-ondernemers die middenin de praktijk staan met de juiste, gerichte inspanningen het grootste resultaat kunnen behalen.
Het VerMERKvuldigmodel zet jou in drie eenvoudige stappen - identificeren, communiceren en integreren - op weg om de mond-tot-mondreclame rond je merk te versterken en zo meer mensen over je zaak aan het praten te krijgen.
Auteur(s) | Katlijn Voordeckers |
ISBN | 9789401450522 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Aantal pagina's | 200 |
Datum van verschijning | 20180220 |
Breedte | 171 mm |
Hoogte | 241 mm |
Dikte | 16 mm |