Makkelijk lezen - Vier knagers in het Wilde Westen
NRC Recensie
€ 10,00
Levertijd 1-2 werkdagenVerzendkosten € 2,95
Omschrijving
AVI E4-niveau
De familie Stilton is helemaal opgewonden omdat ze naar Cactus Stad vertrekken. Midden in het Wilde Westen van Amerika! Maar het wordt geen rustig tripje. Geronimo komt oog in oog te staan met een enorme stier. Die stier moet hij zien te temmen tijdens een gevaarlijke rodeo! Help! Maar het moet gebeuren, want Cactus Stad is in handen van de Zwarte Schietmuizen. Het belooft weer een spannend avontuur te worden! Lukt het de familie Stilton om de stad te bevrijden?
Speciaal voor onze feestsnuiten hebben we bij een aantal boeken feestartikelen gevoegd. Bij dit boek krijg je versiersels voor rietjes cadeau. Spaar alle feestartikelen!
De andere feestartikelen vind je bij: Schimmen in het Schedelslot (Ballonnen) Ik ben geen topmuis (Slingers) Ridder voor een dag (Feestwegwijzers) Fantasia XII (Vriendschapsarmbandjes) Expeditie Zonnesteek (Plaktattoos)