28,50
Op voorraad
SKU
9789490463427
- Gratis verzending vanaf €50,-
- Veilige en makkelijke betaalopties
- Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
- Makkelijk bestellen ook zonder account
Productomschrijving
Wat is de rol van de adviseur in de informatiemaatschappij? Nu kennis breed beschikbaar is, kenniswerk in rap tempo automatiseert en nieuwe adviesmethoden opkomen, komt het vak van adviseur onder druk te staan. De herstructurering van de adviesindustrie is in volle gang. Vertrouwde namen verdwijnen, nieuwe gamechangers komen op. Deze ontwikkeling biedt echter ook geheel nieuwe kansen voor consultants. Aan de hand van vele cases laat dit boek zien hoe interne en externe consultants nieuwe business modellen
kunnen ontwikkelen, welke kennis daarvoor nodig is en hoe zij een nieuwe, op de 21e eeuw geschoeide relatie met hun klant kunnen aangaan. De tools in het boek helpen bij het vinden van antwoorden op de vraag hoe relevant te blijven voor je klant.
Meer informatie
Auteur(s) | Ard-Pieter de Man, Marguerithe de Man, Annemieke Stoppelenburg |
ISBN | 9789490463427 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Aantal pagina's | 200 |
Publicatie datum | 20150914 |
Breedte | 188 mm |
Hoogte | 223 mm |
Dikte | 16 mm |