Black overlay

Telefonisch bestellen

Graag telefonisch producten bestellen?

088 - 572 05 72 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice

Wilt u contact met onze klantenservice?

088 - 572 02 02 

Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur

Klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Het businessmodellenboek

Oliver Gassman, Karolin Frankenberger, Michaela Csik

Besproken in NRC
0

Schrijf een recensie

Bindwijze: Paperback / softback
 35,99
Levertijd: 1-3 werkdagen
Verzendkosten: € 1,95 per bestelling

Productinformatie

De wereld verandert snel. Gevestigde bedrijven die niet snel genoeg veranderen zien hun omzet soms in rap tempo verdampen. Om te overleven moet vrijwel ieder bedrijf zijn eigen businessmodel tegen het licht houden en nieuwe businessmodellen ontwikkelen. En niet één keer, maar voortdurend, want verandering is het nieuwe normaal. Maar waar begin je met businessmodelinnovatie? Je hoeft niet zelf een nieuw revolutionair businessmodel te bedenken. Het is veel effectiever om de businessmodellen van succesvolle bedrijven te bestuderen en die aan te passen, te combineren en af te stemmen op je eigen product of markt. De kern van dit boek is een uniek overzicht van meer dan 50 succesvolle en innovatieve businessmodellen. Er wordt duidelijk uitgelegd wat businessmodelinnovatie is en hoe je het zelf kunt aanpakken aan de hand van een doordachte, inspirerende techniek. Het boek barst van de aansprekende voorbeelden.

Productkenmerken

ISBN 9789047008606
Auteur Oliver Gassman, Karolin Frankenberger, Michaela Csik
Uitgever Business Contact
Datum uitgave 20150814
Lengte (in mm) 241
Breedte (in mm) 191
Dikte (in mm) 20
Aantal pagina's 320

Recensie van klanten

Schrijf uw eigen recensie

U recenseert: Het businessmodellenboek

  •  
    1 ster
    2 sterren
    3 sterren
    4 sterren
    5 sterren
    Beoordeling

* Vereiste velden