19,95
Op voorraad
SKU
9789490783440
- Gratis verzending vanaf €50,-
- Gratis retourneren binnen 14 dagen
- Veilige en makkelijke betaalopties
- Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
- Makkelijk bestellen ook zonder account
Productomschrijving
Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies.
Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.
Meer informatie
Auteur(s) | Frank Wouters |
ISBN | 9789490783440 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Aantal pagina's | 140 |
Publicatie datum | 20170310 |
Breedte | 156 mm |
Hoogte | 238 mm |
Dikte | 14 mm |