De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen

Frank Wouters
19,95
Op voorraad
SKU
9789490783440
Bindwijze: Paperback / softback
Levertijd 1-2 werkdagen Verzendkosten € 2,95
  • Gratis binnen 14 dagen te retourneren
  • Veilige en makkelijke betaalopties
  • Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
  • Makkelijk bestellen zonder account
Afbeelding vergroten
Productomschrijving
Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.
Meer informatie
Auteur(s)Frank Wouters
ISBN9789490783440
BindwijzePaperback / softback
Aantal pagina's140
Datum van verschijning20170310
Breedte156 mm
Hoogte238 mm
Dikte14 mm
Back to top