De perfecte post op LinkedIn

Ina Boer, Franck Fielemon
25,00
Op voorraad
SKU
9789083359113
Bindwijze: Paperback
Levertijd 1-2 werkdagen Verzendkosten € 2,95
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Veilige en makkelijke betaalopties
  • Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg
  • Makkelijk bestellen ook zonder account
Afbeelding vergroten
Productomschrijving

LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.

Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informatie ‘zenden’ is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.

De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je een strategie ontwikkelt waardoor je meer leads krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Maar wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? In dit boek lees je er alles over.

Nieuw in deze 2e herziene en uitgebreide editie:

- Zo zet je LinkedIn strategisch slim in voor meer leads.

- Het laatste nieuws over de werking van het algoritme.

- Hoe je ChatGPT kunt inzetten en wat de voor- en nadelen zijn.

- Boordevol nieuwe tips, voorbeelden en ideeën.

Meer informatie
Auteur(s)Ina Boer, Franck Fielemon
ISBN9789083359113
BindwijzePaperback
Aantal pagina's240
Publicatie datum20240306
Breedte150 mm
Hoogte229 mm
Dikte17 mm
Bestanden bij dit product
Inkijkexemplaar.pdf (712.84 kB)
Back to top