Veelgestelde vragen over retourneren
Ik kan mijn bestelling niet terug vinden in het retourportaal van NRC Webwinkel?
Het ordernummer van NRC Webwinkel begint altijd met 1000 en is te vinden op de factuur die na het bestellen direct door NRC Webwinkel is gemaild naar het opgegeven mailadres. Indien dit ordernummer in combinatie met het bij het bestellen ingevulde mailadres niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice via de mail of Whatsapp: klantenservice@nrcwebwinkel.nl of 0885720554.
Mijn bestelde product is uitgesloten van retourneren?
Indien in onze retourportaal wordt aangegeven dat het product uitgesloten is van retourneren, neemt u dan contact op met onze klantenservice zoals staat weergegeven bij de melding in de retourportaal.
Binnen welke termijn dien ik mijn bestelling retour te sturen?
Bij NRC Webwinkel kun je tot 30 dagen na ontvangst van de bestelling deze retour sturen via de retourportaal.
Wat zijn de kosten voor het retour sturen van mijn bestelling?
De kosten bedragen 4,95 euro per retour zending.
Binnen welke termijn kan ik mijn aankoopbedrag terug verwachten?
Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de IBAN rekening, Creditcard, of het PayPal account waarmee de oorspronkelijke order is afgerekend.
Kan ik mijn retour zending ook zelf terug brengen naar het adres op het retourformulier?
Dit is helaas niet mogelijk. Retour zendingen moeten altijd via een vervoerder verlopen.
Moet ik betalen om mijn product retour te sturen?
De kosten voor retourzending en de risico’s zijn voor rekening van de koper. De retourkosten kunnen variëren afhankelijk van je locatie. In het algemeen € 4,95 per pakket. Wil je meerdere producten retour sturen? Dan kan het zijn dat je hiervoor meerdere retourlabels nodig hebt. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice zodat je hiervoor niet dubbel afrekent.