Retourneren

Hoe kan ik een product ruilen?

Heeft u het verkeerde product of in de verkeerde kleur of maat ontvangen en heeft u een vraag over ruilen? Neem dan contact op met onze klantenservice middels e-mail naar klantenservice@nrcwebwinkel.nl of een app via Whatsapp: 088-5720554. NRC Webwinkel zal dan zorg dragen voor een passende oplossing.

Hoe kan ik een product retourneren?

Bij NRC Webwinkel heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Het artikel dient ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking, voor zover redelijkerwijs mogelijk, geretourneerd te worden. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de bestelling van een dienst of 14 dagen na de dag waarop u de bestelling fysiek in bezit krijgt. Onze producten worden vanaf verschillende adressen verstuurd en het retouradres kan hierdoor variëren. Kijkt u alstublieft eerst op de pakbon of daar een retouradres op staat. Heeft u per abuis geen pakbon of begeleidend schrijven ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Binnen enkele dagen na ontvangst van het artikel zullen wij het aankoopbedrag restitueren op de rekening waarmee u heeft afgerekend.

Zijn er producten die ik niet kan retourneren

Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn diensten betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding, te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode. Voor reizen en evenementen gelden veelal andere voorwaarden. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice via: Whatsapp: 088-5720554 of email naar: klantenservice@nrcwebwinkel.nl

Hoe word ik terugbetaald?

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wat als mijn product defect is?

Als uw product defect is, graag z.s.m. contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken naar een passende oplossing. Whatsapp: 088-5720554 of klantenservice@nrcwebwinkel.nl.

Kan ik wijn retourneren?

NRC Webwinkel heeft 100% proefgarantie. Als u 1 fles wijn geopend en geproefd heeft en deze niet lekker vindt, kunt u de overige flessen laten ophalen. Stuur dan een mail naar wijn@nrcwebwinkel.nl
Heeft u antwoord op uw vraag gevonden?

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. De Google privacy verklaring en servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Back to top