Algemeen

NRC Webwinkel is de Webwinkel van NRC en is net als NRC Handelsblad, NRC Next en NRC.nl gevestigd aan de Nes in Amsterdam. De aanbiedingen in de winkel zijn speciaal voor en door NRC Webwinkel gemaakt of samengesteld.
Stuur een E-mail naar: Klantenservice@nrcwebwinkel.nl of een app via Whatsapp: 088-5720554.
Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een besteld product of over de service van NRC Webwinkel, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Deze is bereikbaar via: Klantenservice@nrcwebwinkel.nl of via Whatsapp 088-5720554.  Zodra uw klacht bij ons is binnen gekomen zullen wij binnen 2 werkdagen inhoudelijk reageren. U ontvangt hiervan een ontvangstbevestiging. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)