Levering

De levertijden van NRC Webwinkel verschillen per artikel. Bij ieder product vind je een indicatie van wanneer het geleverd wordt. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je de track & trace-code van je bestelling, zodat je precies kunt zien waar je bestelling is en wanneer deze bij jou wordt afgeleverd. In sommige gevallen worden de bestelde producten rechtstreeks door samenwerkende partijen verstuurd die geen track & trace-code kunnen aanbieden. Als er vertraging is ten opzichte van de levertijd die op de website staat, brengen we je hier altijd van op de hoogte.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kun je helaas zelf het afleveradres niet meer wijzigen. Wil je het adres toch aanpassen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur via klantenservice@nrcwebwinkel.nl (reactie binnen één werkdag) of via wijn@nrcwebwinkel.nl als het om een wijnbestelling gaat. In sommige gevallen kunnen we het adres nog voor je aanpassen.
Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen in ons distributiecentrum of op ons kantooradres. Ben je niet thuis, dan probeert de vervoerder je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt dat ook niet, dan wordt je bestelling automatisch naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie van de vervoerder gebracht. Je vindt hierover een kaartje in je brievenbus.
Als er niemand thuis is op het moment van de afleverpoging, probeert de bezorgdienst het pakket bij je buren af te leveren. Je ontvangt dan een bericht waarop staat bij welk huisnummer het pakket is bezorgd. Lukt het niet om het pakket bij de buren af te leveren, dan wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haal je het daar niet binnen 7 dagen op, dan wordt het pakket teruggestuurd naar NRC Webwinkel en storten wij het betaalde bedrag terug op de rekening waarmee je de bestelling hebt afgerekend.
Om er zeker van te zijn dat je meerderjarig bent, controleren we je leeftijd. Bij het bestellen vragen we je te bevestigen dat je 18 jaar of ouder bent. Wanneer je de wijnen in ontvangst neemt, zal de bezorger je vragen om een geldig identiteitsbewijs te tonen. Minderjarigen mogen de bestelling niet aannemen, en je buren ook niet. Om ervoor te zorgen dat de bezorging op een moment plaatsvindt dat jou goed uitkomt, kun je bij ons een bezorgmoment kiezen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij een PostNL-afhaalpunt in de buurt, op vertoon van een identiteitsbewijs. Zo voldoen wij aan de geldende wet- en regelgeving én kun jij zorgeloos genieten van je wijn. Want verantwoord genieten is pas écht genieten!
Helaas bezorgen we alleen binnen Nederland. Wil je vanuit België bestellen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. We kijken graag wat de mogelijkheden zijn voor het betreffende product.