Levering

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Nadat uw bestelling is geplaatst, kunt u het afleveradres zelf helaas niet meer veranderen. Neemt u daarom indien u dit wenst zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice via: 0885720202 (optie 1 (of optie 2 indien het wijn betreft) of klantenservice@nrcwebwinkel.nl) (of wijn@nrcwebwinkel.nl indien het wijn betreft). In een aantal gevallen kunnen wij dit nog voor u aanpassen.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Het is niet mogelijk om de bestelling af te halen in ons distributiecentrum of op ons adres aan het Rokin in Amsterdam. Indien u niet thuis bent zal de vervoerder uw bestelling proberen af te leveren bij buren. Indien dat ook niet lukt, gaat uw bestelling automatisch naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie van de vervoerder en wordt dat vermeld op een kaartje in uw brievenbus.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?

Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u de track & trace code van uw bestelling, zodat u precies kunt zien waar uw bestelling zich bevindt en wanneer deze bij u zal worden afgeleverd. In specifieke gevallen worden de bestelde producten echter direct door samenwerkende partijen verstuurd die geen track & trace code kunnen aanleveren. Wanneer er vertraging optreedt ten opzichte van de op de website gecommuniceerde levertijd, zullen wij u hier altijd over informeren. Uiteraard kunt u ons altijd mailen op klantenservice@nrcwebwinkel.nl om de status van uw bestelling na te vragen.

Wat gebeurt er met de bezorging van mijn pakket als ik niet thuis ben?

Wanneer er niemand aanwezig is op het moment van de afleveringpoging, dan zal de bezorgdienst het pakket proberen aan te bieden bij uw buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wanneer het pakket niet bezorgd kan worden bij de buren, probeert men het op een later tijdstip een tweede keer. Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, dan kunt u binnen drie weken de zending op het Postkantoor van PostNL afhalen bij u in de buurt. Indien u het daar binnen 14 dagen niet zult afhalen, gaat het pakket retour naar NRC Webwinkel en zullen wij het betaalde bedrag restitueren op de  rekening waarmee de bestelling is afgerekend.
Heeft u antwoord op uw vraag gevonden?

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. De Google privacy verklaring en servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Back to top